iPhone hangi durumlarda garantiye girer?
İPhone’unuzun ve ürününüzün kutusundan gelen Apple Limited Garantisi olan Apple markalı aksesuarlar, satın aldığınız tarihten itibaren üretim tarafından satın aldığınız sorunlara karşı garanti içerir. Apple Branded’ın ayrı olarak elde edilen aksesuarları, aksesuarlar için Apple Limited garantisi ile kaplıdır.
Telefon hangi durumlarda garanti dışı kalır?
Yetkili Hizmetler ve Üreticiler, yanlış şarj işlemleri nedeniyle meydana gelen tüm hataları, kalitesiz bir şarj cihazı ve garanti alanı dışında kablo tüketimi görür. Öte yandan, üreticinin şirketinin başarısızlığı ve aksesuar ve cihaz kullanımı, cihazın kullanımı nedeniyle garantiye atfedilemez.
iPhone garantiye vermek için ne gerekli?
Apple kimliğinizi ve şifrenizi bildiğinizden emin olun. Çiftleşmeyi kaldırırsanız bir şifreye ihtiyacınız vardır. Ardından cihaz bu şekilde sıfırlanmalı ve hizmete teslim edilmelidir. Cihazınızı hizmete teslim ederseniz, kimlik kartı, ehliyet veya pasaport gibi resmi bir kimlik sertifikanız olmalıdır.
Garantiye giden iPhone değişir mi?
Garanti hizmetinden sonra, Apple ürününüz veya yedek ürününüz, Apple ürününüzü geçerli güncellemeler için satın alacağınız şekilde yapılandırıldığı için iade edilecektir.
Apple hangi durumlarda yeni telefon veriyor?
Bu durumlarda iPhone aygıt değiştirme, Apple’ın yerini alır, garanti ile kapsanan tüm cihazların yerini alır ve fabrika hatası nedeniyle sorun yaşar. Apple, en iyi müşteri deneyimini sunan markadır. Apple genellikle bir değişiklik yerine onarmaz.
Garanti kapsamına ne girer?
Garanti belgesindeki zorunlu makaleler nelerdir? Üretici veya ithalatçı hakkında bilgi. Satıcıdan bilgi. Fatura tarihi ve malların tüketiciye tarihi ve teslimatı hakkında ayrıntılar. Garanti süresi. Maksimum onarım süresi. Tüm garanti aralığı için diğer unsurlar.
Düşüp kırılan telefon garantiye girer mi?
Ekran, ekranın dökümü, ön cam yırtığı, ekranın iç kırığı, telefonun etkileri ve telefon üreticisi tarafından kullanıcı hataları olarak sıvı konunun etkileri olarak garanti kapsamı ile kabul edilir.
Bir ürün kaç defa servise giderse değişir?
Garanti garantisi malların tesliminden sonra başlar. Garanti süresi boyunca gerekli onarımlar ücretsiz olarak gerçekleştirilir. Onarım ürünleri en son 30 günde onarılmalıdır. Garanti süresi boyunca, aynı hata iki kez değiştirilir ve dört kat farklı hatalar yapan cihaz.
Kullanıcı hatası garantiye girer mi?
Kullanıcı Hatası: Ürünü yanlış kullanıyorsanız, garanti alanının dışında tutamazsınız. Örneğin, su gibi durumlar, elektronik bir cihazın başarısızlığı, aşırı ısınma veya yanlış voltajla operasyondan kaynaklanan arıza genellikle garanti ile kapsanmaz.
iPhone servise vermeden önce ne yapılmalı?
Kişisel verilerinizi korumak için cihazınızı sabitledikten sonra cihazı silin ve Apple hesabınızı kaldırın: iPhone’u aktarın veya iPad veya “Ayarlar” bölümündeki iPad veya Sıfırlama seçeneğini aktarın ve ardından tüm içerik ve ayarlara dokunun. Onaylamak için Apple hesabınızı girmelisiniz.
iPhone garanti kapsamında pil değişimi ücretli mi?
Garantimiz, tüketicinin korunması yasalarına göre haklara ek olarak gerçekleşir. Durumunuz garanti çerçevesinde değilse, bir ücret ödersiniz. İPhone’unuzla ilgili sorun hizmet için uygun değilse, değiştirme ücretinin tamamını ödemeniz gerekebilir.
iPhone garanti için fatura şart mı?
İPhone, iPad ve Mac’teki seri numarasındaki garanti gerçekleşebileceğinden faturalar getirmeniz gerekmez. Özel durumlarda, hizmet bölümü faturalar isteyebilir.
Patlayan telefon garantiye girer mi?
Patlama nedeniyle cep telefonu her zaman garanti edilir. Ayrıca, pilin şişmesi garanti etmez. Bu model pillerde tipik bir üretim hatanız yoksa. Oku: Cep telefonunun ekranını nasıl değiştiririm?
iPhone garanti kapsamında pil değişimi ücretli mi?
Garantimiz, tüketicinin korunması yasalarına göre haklara ek olarak gerçekleşir. Durumunuz garanti çerçevesinde değilse, bir ücret ödersiniz. İPhone’unuzla ilgili sorun hizmet için uygun değilse, değiştirme ücretinin tamamını ödemeniz gerekebilir.
iPhone servise vermeden önce ne yapılmalı?
Kişisel verilerinizi korumak için cihazınızı sabitledikten sonra cihazı silin ve Apple hesabınızı kaldırın: iPhone’u aktarın veya iPad veya “Ayarlar” bölümündeki iPad veya Sıfırlama seçeneğini aktarın ve ardından tüm içerik ve ayarlara dokunun. Onaylamak için Apple hesabınızı girmelisiniz.
Garantiye giden iPhone ne zaman gelir?
Navlun, yetkili hizmete teslim edildikten 20 iş günü sonra başlar. Teslimat çalışmadan önceki garanti süresi ve denirse ne olur? Deneme garantisi dönemini yürütmek için iki gün vardır.